Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

ΕΛΤΑ ,το μεγαλείο σας

Ένα παράπονο έχω και πρέπει να σας το πω.
Τον τελευταίο καιρό δεν τα πάω καθόλου καλά με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Είχα ξανακάνει παρόμοια ανάρτηση πριν αρκετές ημέρες όταν παρέλαβα δωράκια από τη αγαπητή Νικόλ με μεγάλη καθυστέρηση.
Χθες λοιπόν ήρθε ,προς μεγάλη μου έκπληξη, πακετάκι από την γλυκιά Μαριάννα. Ανοίγοντας το δωράκι ,η έκπληξη μετατράπηκε σε λύπη. Το υπέροχο μπουκαλάκι με Χριστουγεννιάτικο ντεκουπάζ που μου είχε στείλει είχε γίνει χίλια κομμάτια.......ναι, ήταν σπασμένο, παρόλο που ήταν τυλιγμένο σε ειδικό πλαστικό . Τι να σας δείξω; τα σπασμένα γυαλάκια; Ένα τεράστιο ευχαριστώ Μαριάννα μου για την σκέψη και την κίνηση σου, αλλά δυστυχώς δεν ήταν γραφτό να το χαρώ.
Εν τω μεταξύ ,έχω στείλει κι εγώ 2 δωράκια σε φίλες και απ'όσο γνωρίζω ακόμα δεν τα έχουν παραλάβει.
 Γι'αυτό σας λέω ,τα ΕΛΤΑ μάλλον δε με συμπαθούν..............

17 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

αχ βρε φιλη μου τι επαθες.
λυπαμαι τοσο πολυ.
φαντασου πως πετανε τα δεματα...
συμβαινουν κ αυτα δυστυχως,
ευχομαι τουλαχιστον να παραληφθουν αυτα που εστειλες εσυ.
φιλακια πολλα

airis είπε...

Μία από τα ίδια Κατερίνα μου!
Έχω χάσει μάλιστα δεματάκι :(((
Όλα καθυστερημένα μου ήρθαν στις γιορτές! Άρα δεν είσαι η μόνη!
Φιλάκια!

syros2js είπε...

Πωπω... Πολύ κρίμα...
Δεν μου έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο, αλλά μπορώ να φανταστώ την απογοήτευση και την πίκρα...
Αγκαλίτσα, Κατερινάκι!

Unknown είπε...

Λυπάμαι πολύ ,και για σένα που δεν το χάρηκες και για την Μαριάννα για το κόπο της... κρίμα..
φιλιά

Table Rouge είπε...

Δεν είσαι η μόνη. Φαίνεται ότι τα ΕΛΤΑ δεν συμπαθούν κανέναν μας!! Λυπάμαι πολύ!!

nikol είπε...

Κανέναν δεν συμπαθούν Κατερινάκι μου εμείς εδώ στο Νέο Ηράκλειο πάμε και τα αναζητάμε . Κρίμα που έσπασε το μπουκαλάκι
Φιλάκια

Marie-Anne είπε...

Κι ετοιμαζόμουν να σου γράψω, Κατερίνα μου, γιατί ανυσηχούσα που δεν το είχες λάβει ακόμα, πάει σχεδόν ένας μήνας που το είχα στείλει (μαζί με κάποια άλλα που κι εκείνων αγνοείται η τύχη τους)! Κρίμα για το μπουκαλάκι...Ήταν φαίνεται γενικό το κακό στην διάρκεια των εορτών αφού κι εγώ δεν έχω λάβει κάποια που περιμένω.
Μην μου στεναχωριέσαι, το επόμενο θα φτάσει με άλλον τρόπο, χαχαχα!!!
Νά'μαστε καλά και να είναι μόνο αυτά τα κακά του νέου χρόνου!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

marilise είπε...

τα ιδια προβληματα αντμετωπίζω και εγω μην στεναχωριέσαι φιλεναδα σε φιλω

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Κατερινακι μου 'οπως βλέπεις έχουν και άλλες φίλες τα ίδια παράπονα απο τα ταχυδρομεία...και να ήτανε μονο αυτά; κρίμα το μπουκαλάκι που έσπασε... δεν πειράζει ..τυχαίνουν και ατυχήματα... τι να κανουμε φίλη μου .. τα επομενα ελπιζω να έρθουν σώα.. φιλακια πολλα

Μαρία Έλενα είπε...

Μια από τα ίδια και εγώ και δεν ξέρω τι να κάνω.
Φιλάκια ...

Sofia είπε...

Καλή και δημιουργική χρονιά Κατερινάκι κι από μένα. Μην το παίρνεις βαριά δεν είσαι η μόνη που ταλαιπωρούν τα ΕΛΤΑ. 15 Δεκεμβρίου στείλαμε καμιά 20αριά κάρτες και δέματα στην Ελλάδα και μέχρι στιγμής όσα έφτασαν στον προορισμό τους μετρούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Βέβαια όσα μας έστειλαν περιέργως έφτασαν σε 3-4 μέρες! ...Τι να πει κανείς!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Λυπάμαι που η χαρά σου πήγε χαμένη...κρίμα για το δώρο που έσπασε... με τόση αγάπη το έφτιαξε η Μαριάν και ξέρω φτιάχνει όμορφα πράγματα ..
από το Δεκέμβριο περιμένω ένα πακετάκι από την Ελλάδα και ακόμα να έρτει.. ήμουν που ήμουν αγχωμένη και στενοχωρημένη που ακόμα να το λάβω και να μη ξέρω γιατί ,τι να συμβαίνει...τώρα διαβάζω και αυτή την ανάρτηση σου :((

ΦΛΩΡΑ είπε...

Συμφωνώ πως η κατάντια των ΕΛΤΑ είναι μεγάλη.
Εγώ αντιμετωπίζω πρόβλημα κάθε φορά που θέλω να στείλω δωράκια γιατί αντί να υπάρχει αυτόματο μηχάνημα να αγοράζει κανείς γραμματόσημο πρέπει οπωσδήποτε να κάτσεις 2 ώρες στην ουρά για να εξυπηρετηθείς...
Ούτε στις τριτοκοσμικές χώρες δεν συμβαίνουν αυτά!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Επειδή χρόνια με τη χονδρική που είχα έκανα πακέτα και δέματα ξέρω ότι το πακετάρισμα έχει κανόνες .Τα δέματα πετιούνται εδώ κι εκεί και γι' αυτό θέλει το γυαλί θέλει ειδικό αμπαλάρισμα.Έχω στείλει κι εγώ και δεν έσπασε ποτέ.Κρίμα..κι εγώ έλαβα ένα κεραμικό γούρι σπασμένο ευτυχώς το κόλλησα, το επισκεύασα και ούτε γάτα ούτε ζημιά.Πάντως έχω να πω ότι πέρσι χάθηκε δικό μου δέμα και φέτος ένα ακόμη.

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Μου πάτησες τον κάλο τώρα που είπες την λέξη ΕΛΤΑ.....Τους τελευταίους μήνες η κατάσταση είναι τραγική!Καθυστερημένα και χαμένα δέματα!Δεν το κλείνουν το μπου...λο να υπάρξουν κι άλλα μέσα για την αλληλογραφία μας;Αυτό που με θυμώνει απίστευτα είναι πως είναι μονοπώλιο και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.Δεν υπάρχουν άλλες επιλογές!Σκατά ξεσκατα σου λέει αυτό είναι,άμα θες....
Πωπω φούντωσα....

Funky Monkey είπε...

Κατερίνα μου, καλή χρονιά, με υγεία!
Λυπήθηκα για ό,τι αναφέρεις. Μέχρι στιγμής δεν είχα προβλήματα (η μόνη είμαι, από ό,τι φαίνεται!!!). Ίσως έχει να κάνει με τους κατά τόπους υπαλλήλους, τι να πω.
Τα εύθραυστα χρειάζονται όντως ειδικό αμπαλάζ και επισήμανση με κόκκινο μαρκαδόρο (τη λέξη "Εύθραυστο"), σε εμφανές σημείο. Αλλά και πάλι, έχει να κάνει με τον εκάστοτε υπάλληλο και την προσοχή που δίνει σε ένα δέμα...
Ελπίζω να μην ξανασυμβεί τέτοια ατυχία. Φιλιά!

Gina-Teta είπε...

χρόνια Πολλά Κατερινάκι και Καλή Χρονιά!